Tak smakuje Dolce Vita

Jaka jest różnica między parmezanem a Parmigiano Reggiano? Dlaczego tak ważne są tradycyjne metody produkcji serów oraz jak wpływają one na smak? Wyjaśnienie tych oraz wielu innych kwestii miała na celu unijna kampania Tak Smakuje Dolce Vita.

Na zlecenie klienta podjęliśmy działania, których celem było zwiększenie świadomości konsumentów na temat zalet trzech oryginalnych włoskich serów: Parmigiano Reggiano, Asiago i Gorgonzola, oznaczonych unijnymi certyfikatami D.O.P. (ChNP).

Działania PR o charakterze edukacyjno-promocyjnym, prowadzone na rynku polskim, obejmowały: kreacje contentu (artykułów eksperckich, informacji prasowych oraz contentu www), kreatywną wysyłkę materiałów PR do mediów, współpracę z blogerami kulinarnymi, opracowanie przepisów kulinarnych, dedykowane sesje fotograficzne i produkcje video, organizację szkoleń produktowych dla sieci sprzedaży oraz warsztatów kulinarnych dla konsumentów indywidualnych poświęconych tematyce włoskich serów.

Działania w ramach kampanii Tak Smakuje Dolce Vita realizowaliśmy przez okres 3 lat.