![](https://i1.wp.com/socialkuchnia.pl/wp-content/uploads/2019/08/scroll-down.png?resize=39%2C59)
Monini
![](https://i1.wp.com/socialkuchnia.pl/wp-content/uploads/2019/08/download-4.jpg?w=1080)
![](https://i2.wp.com/socialkuchnia.pl/wp-content/uploads/2019/09/MGP0253_rice_more_awokado_7_ziaren_duze.jpg?resize=1024%2C681)
Kiedy Monini wypuszczało na rynek nowy produkt – Monini Rice and More 90 sek. – gotową do spożycia od razu lub po 90 sekundowym podgrzaniu mieszankę ryżu z innymi ziarnami doprawioną solą i oliwą z oliwek – zgłosili się do nas z briefem: pokażmy ludziom sposoby na wykorzystanie naszego nowego produktu.
![](https://i0.wp.com/socialkuchnia.pl/wp-content/uploads/2019/09/MGP0043_rice_more_bulgur_jarmuz_parmigiano_duze.jpg?resize=1024%2C681)
Wraz ze współpracującymi z nami szefami kuchni stworzyliśmy dziewięć przepisów, do których później, z pomocą naszej ekipy operatorów, oświetleniowców, food stylisty oraz fotografa powstała seria zdjęć oraz video wizualizujących przepisy. Video zostało użyte na stronie www, kanale YouTube i social mediach klienta.
Kolejnym działaniem z marką Monini – czołowym producentem oliwy z oliwek – było postawienie sobie wspólnego celu – odczarowania mitów na temat oliwy z oliwek i pokazania ludziom, że nadaje się do większej ilości rzeczy niż dressingi do sałatek. Wraz z przedstawicielami firmy i współpracującym z nami kucharzem przygotowaliśmy piętnaście prostych przepisów, na podstawie których powstało piętnaście krótkich video pokazujących różne sposoby na wykorzystanie oliw z portfolio Klienta.
GALERIA
« Zobacz