Monini

Kiedy Monini wypuszczało na rynek nowy produkt – Monini Rice and More 90 sek. – gotową do spożycia od razu lub po 90 sekundowym podgrzaniu mieszankę ryżu z innymi ziarnami doprawioną solą i oliwą z oliwek – zgłosili się do nas z briefem: pokażmy ludziom sposoby na wykorzystanie naszego nowego produktu.
Wraz ze współpracującymi z nami szefami kuchni stworzyliśmy dziewięć przepisów, do których później, z pomocą naszej ekipy operatorów, oświetleniowców, food stylisty oraz fotografa powstała seria zdjęć oraz video wizualizujących przepisy. Video zostało użyte na stronie www, kanale YouTube i social mediach klienta.
Kolejnym działaniem z marką Monini – czołowym producentem oliwy z oliwek – było postawienie sobie wspólnego celu – odczarowania mitów na temat oliwy z oliwek i pokazania ludziom, że nadaje się do większej ilości rzeczy niż dressingi do sałatek. Wraz z przedstawicielami firmy i współpracującym z nami kucharzem przygotowaliśmy piętnaście prostych przepisów, na podstawie których powstało piętnaście krótkich video pokazujących różne sposoby na wykorzystanie oliw z portfolio Klienta.