PORTFOLIO

Od ponad 6 lat wraz z Whirlpool prowadzimy szkołę gotowania Akademia Kulinarna Whirlpool.
We współpracy z klientem opracowaliśmy serię przepisów najlepiej pokazujących funkcje dostępne w sprzęcie Whirlpool.
Wyprodukowaliśmy serię video i przeprowadziliśmy ogólnopolską kampanię z Anią Starmach w roli głównej.
Kiedy Monini wypuszczało na rynek nowy produkt – Monini Rice and More 90 sek. – gotową do spożycia od razu lub po 90 sekundowym podgrzaniu mieszankę ryżu z innymi ziarnami doprawioną solą i oliwą z oliwek – zgłosili się do nas z briefem.
Narodowa Agencja Turystyki Włoskiej zwróciła się do nas z prośbą – stworzeniem i promocją pierwszego oficjalnego portalu poświęconego turystyce i gastronomii Włoch – Kocham Italia.
Razem z marką Laica postawiliśmy sobie cel: udowodnić indywidualnemu konsumentowi, że może osiągnąć restauracyjną jakość przygotowywanych dań w swoim własnym domu.

TAK SMAKUJE DOLCE VITA

Jaka jest różnica między parmezanem a Parmigiano Reggiano? Dlaczego tak ważne są tradycyjne metody produkcji serów oraz jak wpływają one na smak? Wyjaśnienie tych oraz wielu innych kwestii miała na celu unijna kampania Tak Smakuje Dolce Vita.

MARCO GHIA

 
W ramach niezwykle owocnej współpracy agencyjnej realizujemy autorskie warsztaty kulinarne Marco w Akademii Kulinarnej Whirlpool pod patronatem Magazynu Kuchnia.

CRISTINA CATESE

 
W ramach współpracy agencyjnej opiekujemy się Cristiną Catese, włoską szefową kuchni. Reprezentujemy Cristinę w mediach oraz zarządzamy jej wizerunkiem.

Właścicielki przestrzeni rozwojowej dla dzieci zgłosiły się do nas z ambitnym pomysłem: przekonajmy dzieci do jedzenia warzyw i owoców.
Ponad 6 lat temu wraz z Whirlpool otworzyliśmy szkołę gotowania Akademia Kulinarna Whirlpool.
We współpracy z klientem opracowaliśmy serię przepisów najlepiej pokazujących funkcje dostępne w sprzęcie Whirlpool.
W 2017 roku wraz z czołowym producentem tuńczyka w puszce – marką Rio Mare – zostaliśmy postawieni przed wyzwaniem.
Kiedy Monini wypuszczało na rynek nowy produkt – Monini Rice and More 90 sek. – gotową do spożycia od razu lub po 90 sekundowym podgrzaniu mieszankę ryżu z innymi ziarnami doprawioną solą i oliwą z oliwek – zgłosili się do nas z briefem.
Narodowa Agencja Turystyki Włoskiej zwróciła się do nas z prośbą – stworzeniem i promocją pierwszego oficjalnego portalu poświęconego turystyce i gastronomii Włoch – Kocham Italia.
Razem z marką Laica postawiliśmy sobie cel: udowodnić indywidualnemu konsumentowi, że może osiągnąć restauracyjną jakość przygotowywanych dań w swoim własnym domu.

TAK SMAKUJE DOLCE VITA

Jaka jest różnica między parmezanem a Parmigiano Reggiano? Dlaczego tak ważne są tradycyjne metody produkcji serów oraz jak wpływają one na smak? Wyjaśnienie tych oraz wielu innych kwestii miała na celu unijna kampania Tak Smakuje Dolce Vita.
Właścicielki przestrzeni rozwojowej dla dzieci zgłosiły się do nas z ambitnym pomysłem: przekonajmy dzieci do jedzenia warzyw i owoców.

CRISTINA CATESE

 
W ramach współpracy agencyjnej opiekujemy się Cristiną Catese, włoską szefową kuchni. Reprezentujemy Cristinę w mediach oraz zarządzamy jej wizerunkiem.

MARCO GHIA

 
W ramach niezwykle owocnej współpracy agencyjnej realizujemy autorskie warsztaty kulinarne Marco w Akademii Kulinarnej Whirlpool pod patronatem Magazynu Kuchnia.