![](https://i1.wp.com/socialkuchnia.pl/wp-content/uploads/2019/08/scroll-down.png?resize=39%2C59)
Rio Mare
![](https://i0.wp.com/socialkuchnia.pl/wp-content/uploads/2019/08/rio-mare2-1.png?w=1080)
![](https://i1.wp.com/socialkuchnia.pl/wp-content/uploads/2019/09/riomare-img.jpg?w=1080)
W 2017 roku wraz z czołowym producentem tuńczyka w puszce – marką Rio Mare – zostaliśmy postawieni przed wyzwaniem – dostosowaniem włoskiej kopii telewizyjnej do potrzeb polskiego rynku i wprowadzeniem do świadomości konsumenta nowego ambasadora marki – Anny Starmach – jurorki polskich edycji MasterChef oraz MasterChef Junior emitowanych w TVN, autorki książek kucharskich oraz portalu kulinarnego. Było to szczególne wyróżnienie, gdyż po raz pierwszy twarzą marki została lokalna gwiazda.
![](https://i0.wp.com/socialkuchnia.pl/wp-content/uploads/2019/09/Kopia-Ania-Starmach-Rio-Mare-tuńczyk-w-oliwie-z-oliwek.jpg?w=1080)
W kampanii Ania Starmach zaprezentowała swoje autorskie przepisy na dania z tuńczykiem Rio Mare. W jej propozycjach można było znaleźć sałatki, kanapki, makarony, zapiekanki, kasze, burgery.
Wszystkie przepisy zostały zwizualizowane w trakcie sesji foto i video.
Rok później, kiedy świadomość marki była już na odpowiednim poziomie, postanowiliśmy przedstawić konsumentom benefity produktu i odczarować mity związane z rybami w puszce. Po raz kolejny wykorzystaliśmy wizerunek ówczesnej ambasadorki i stworzyliśmy serię krótkich video, w których mówiła o tym, dlaczego wybrała produkty Rio Mare. Filmy zostały wykorzystane w kanałach social mediowych marki oraz w kampanii OV, która i tym razem dowiozła oczekiwane rezultaty.
Dodatkowo ambasadorka marki stworzyła serię nowych przepisów z wykorzystaniem produktów Rio Mare. We współpracy z fotografami i food stylistami powstała sesja fotograficzna, której efekty można zobaczyć poniżej.
GALERIA
« Zobacz