Rio Mare

W 2017 roku wraz z czołowym producentem tuńczyka w puszce – marką Rio Mare – zostaliśmy postawieni przed wyzwaniem – dostosowaniem włoskiej kopii telewizyjnej do potrzeb polskiego rynku i wprowadzeniem do świadomości  konsumenta nowego ambasadora marki – Anny Starmach – jurorki polskich edycji MasterChef oraz MasterChef Junior emitowanych w TVN, autorki książek kucharskich oraz portalu kulinarnego. Było to szczególne wyróżnienie, gdyż po raz pierwszy twarzą marki została lokalna gwiazda.

W kampanii Ania Starmach zaprezentowała swoje autorskie przepisy na dania z tuńczykiem Rio Mare. W jej propozycjach można było znaleźć sałatki, kanapki, makarony, zapiekanki, kasze, burgery. 

Wszystkie przepisy zostały zwizualizowane w trakcie sesji foto i video.

Powstałe przepisy i video przepisy były wykorzystane jako element kampanii online. W pierwszym roku trwania kampanii zrealizowaliśmy dwa flighty. Wykorzystaliśmy kanały zapewniające jak najszersze dotarcie do użytkowników kategorii oraz takie, które pozwoliły nam zwiększyć świadomość marki. W drugim flight’cie dodatkowo kierowaliśmy ruch na stronę www marki. Obie kampanie dowiozły wszystkie zakładane KPI.

Rok później, kiedy świadomość marki była już na odpowiednim poziomie, postanowiliśmy przedstawić konsumentom benefity produktu i odczarować mity związane z rybami w puszce. Po raz kolejny wykorzystaliśmy wizerunek ówczesnej ambasadorki i stworzyliśmy serię krótkich video, w których mówiła o tym, dlaczego wybrała produkty Rio Mare. Filmy zostały wykorzystane w kanałach social mediowych marki oraz w kampanii OV, która i tym razem dowiozła oczekiwane rezultaty.

Dodatkowo ambasadorka marki stworzyła serię nowych przepisów z wykorzystaniem produktów Rio Mare. We współpracy z fotografami i food stylistami powstała sesja fotograficzna, której efekty można zobaczyć poniżej.