AKADEMIA KULINARNA WHIRLPOOL
W ramach działania Akademii Kulinarnej Whirlpool zbudowaliśmy atrakcyjną bazę partnerów – marek foodowych, których produkty przedstawiamy gościom Akademii podczas warsztatów, spotkań i konferencji. Ciekawe wydarzenia odbywające się w Akademii pozwalają nam na tworzenie apetycznego contentu, jaki później użytkownicy mogą znaleźć na stronie www oraz kanałach social mediowych Akademii, którymi stale się opiekujemy.
W przestrzeni Akademii Kulinarnej Whirlpool organizujemy cykliczne warsztaty kulinarne, które są idealnym rozwiązaniem, żeby zapoznać konsumentów z produktem w praktyce – zarówno kategorii food, jak i non-food. W czasie każdego z warsztatu wykonujemy relacje fotograficzne, które w zależności od wymagań partnera warsztatu zawierają w sobie lokowanie produktu lub nie. Relacje zdjęciowe są następnie publikowane na stronie Akademii Kulinarnej Whirlpool, kanałach social mediowych Akademii oraz udostępnione do użytku partnera.
Wspólnie z Fundacją Herosi, opiekującą się Kliniką Chirurgii Onkologicznej warszawskiego Instytutu Matki i Dziecka zorganizowaliśmy akcję charytatywną. W klinice znajdowała się mała i niepraktyczna kuchnia, którą postanowiliśmy wyremontować i wyposażyć w najlepsze sprzęty do zabudowy Whirlpool. Andrzejki, na które zaprosiliśmy siatkarza Andrzeja Wronę, stały się okazją do uroczystego otwarcia nowej, funkcjonalnej kuchni. Wspólnie zorganizowaliśmy jeszcze jedno wydarzenie – Mikołajki. Oba wydarzenia aktywnie promowało w swoich mediach wydawnictwo Polska Press. Staliśmy się również partnerem charytatywnego kalendarza wydanego przez Fundację Herosi. W ramach późniejszej współpracy pomogliśmy w wyposażeniu kuchni personelu medycznego o dodatkowy sprzęt marki Whirlpool.
GALERIA ZDJĘĆ
« Zobacz